Yeesssh!

söndag 31 januari 2010

60 inlägget idag! WIHO :) !

Har tup glömt/tappat bort min usb! :S Shit också, men haha skitsamma!<3 Dagen började med att man vakna somna osv. sen typ hörde jag att pappa satt vid datan så jag fråga hnm vad klockan va å han bah "11" åsså jag bah ok! Hade typ VÄRSTA äckliga drömmen -.-' Fett vidrig :S men det nämns INTE här :Ö^^ Men iaf, sen så typ borsta jag tänderna det första jag gjorde åsså gick jag ner å satte mig vid tvn sen käka jag å klädde på mig åsså stack jag till konsum å handla mat åt mamma åsså sen satte jag mig vid tvn igen å sen smsa sara att dom va på g så jag gick å fixa massa saker sen tog jag på mig täckisar å så åsså kom hon så åkte vi till stallet. PÅ vägen dit såg vi en valp men Anders typ vägra stanna så sara och jag blev skitarga åsså typ när vi kom till stallet så "jaga" jag in bullen elr mot staketet iaf^^ sen så tog sara in hnm åsså slogvi världsrekord i ryktning å sadling :O fan mindre än 5 min :O åsså stack vi iväg å båda red. Sen i dåbobacken hoppa sara av för jag planerade att trava men frös näsan av mig så vi skippa't åsså sen red i dit vi hade sett valpen men den var inte kvar så fråga vi nån gubbe som skottade snö men han bah missupfatta saken å bah : jaa du det är ju varmt där du sitter på hästen iaf. å jag bah: aa haha exakt jaja okej hejdå! sen red vi till paddocken och jag travade några varv (han tuggade på bettet och var RIKTIGT avslappnad och fin ;O OMG! LIX!) sen bytte sara och jag å jag gick till dragos å gosa<3 fin pöjk. men våga inte stanna där så länge för Taddy å typ Busen(?) bråkade APMKT.! så jag stack ^^ sen red vi hem åsså jag svängde in vid en väg åsså fick jag HELT KLART VÄRLDENS BÄSTA UNDERBARASTE GALOPP ;__;!<3333333 Sen kom vi hem å jag gjorde det mesta för sara typ dog av köld :Ö MEN NU MÅSTE JAG SOVA PUSSHEJ! PS KOLLADE PÅ I TAKET LYSER STJÄRNORNA MED SARA!<3 ÄLSKAR DEN OCH HENNE :D ! <3 PUSSHEJ!!!!!!!!<3

P&K<33

//NessaOlsson<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar