Yeesssh!

onsdag 20 januari 2010

50 inlägg! Yesbox! (H) ;)



"Vi ser ut som sälar"
JAG VILL VARA POSSITIV NU :) HJÄLP MIG OCHBLI GLAD MIN MAMMA ÄR BÄÄST! ÄLSKAR DIG!<3

Mår dåligt menbörjar bli bättre! Får ta och gaska upp mig :)! SKITSAMMA! Nu får jag ta och bli glad! Behöver inte vara skötare på Pigalle utan Sara ;__; kan bara följa med Malin och ta Pigalle då isf. men det är så orättvist för jag tycker om Pigalle. Ganska mkt. också :( Men Sara kanske får börja så blir det bättre! Aah så får det bli! :) Om ni vill läsa om min dag får ni f*n ta och gå in på bdb å läsa där så ^^ xP men iaf! har fått min MP4 J**** LYCKODAG IGÅR (fast hatar FORTFARANDE dne dära ÄCKELSKOGSVÄGEN!!!!) venneh vad det är för del på mig men jaah. ahh.. kanske ska sluta på pigalle då;__; men jag mår så HIMLA bra när vi rider men hatar stallet och att vara där ensam ;__; SAR DU FÅR KOMMA OCH BÖRJA HOS MIG! :D<3 Men tog en massa bilder:) och kompisarna i skolan idag var småavis på mig för att jag fått en såååån fiin mp4<3 LOVE IT! men jaja nog med skrytandet nu -.-¨haha på fredag blir det ÄGNTLIGEN rida Bullen! Jappjapp! <33 kan inte förklara hur jag känner men kanske släpper sen. har iaf pratat med Mamma<3 om dte iaf<3 så nu kanske det blir bättre iaf. det är en slags gnagande känsla och först trodde jag att hag skulle dö (har faktiskt hänt mer än 1 gg) men jag är bara skärrad efter den dära ÄCKELTUREN IGÅR OCH GALOPPEN I SKOGEN :@ ;__; :SMen ok Pigalle är väl inte min "sköthäst" då utan jag rider henne bara nån gång ibland när jag följer med Malin till Pärla:) OK så får det va! osch, nu känner jag mig iaf lite lugnare och gud vad skööönt! ;') men jaja nu ska jag sluta böla och ordna upp mig iaf! NU MÅR JAG BRA! BULLEN<333333333


"Vi ser ut som sälar"

1 kommentar:

  1. varför tog du min bild, från "dagens citat"? O.O

    SvaraRadera