Yeesssh!

tisdag 26 januari 2010

varning långt inlägg!

Började som en "latdag" och fick ont i magen stannade hemma en 20 minuter för att kolla ifall det gick över men det gjorde det inte. Mamma fixade en god macka åsså skjutsade hon mig till skolan. Sen så väntade jag på att lässtunden var slut så gick jag till "gänget" åsså gick vi på NO:n (om man tänker efter var det en ganska "kort/snabb" dag :P) åsså sen gick vi in i ett grupprum (och hade grupps*x HAHA NOT!) och gjorde nå experiment, elr snarare Ida & Sara å Sved a little bit ^^ sen blev det SO åsså var jag å Linda hos skolsystern men hon var bussy så vi satte oss på bänken utanför och Linda knapra piller^^ men sen drog vi ner åsså kolla vi på nå "skadegörelse"-film som sög apkuk (jag skolkade litte för var tvungen att käka mackan mamma gjorde innan jag svimmade) åsså sen gick vi in igen efter att ha snackat lite med Bea<3333 och anki skällt på oss att vi skulle komma in^^ men sen vare "låtbåten" och jag, Oskar och Oscar (inte min katt xD) hade ett skitkul samtal ^^ <3333men sen vare typ matte å den sluta apa fort för jag lekte peddofil å skrämde SKITEN ur tjejerne å sen kom REM åsså så -.-' sen läste jag åsså åkte jag hem med Linda, Loke palla inte att gå in så jag lämnade honom ute i hungården och sen var jag hemma 1-2 h å sen "åt" jag åsså drog jag till Bulle-Rulle<3333 ÄLSKAR HONOM TILLS DEN DAG MIN LEVER DÖR :Ö <333 åsså red jag ut barbacka, snackade med Therese<3 å sen longerade jag honom. Hade lovat Therese att mocka ut boxarna men hann inte för farsan kom å skulle hämta mig så Therese fixa bullen åt mig ( elr snarare bytte brodd, jusste emma skulle säga åt dig att köpa nya!) men så åkte jag hem och åt lovade pappa att gå ut med Loke om jag fick se klart greys anatomy men pallade inte och bytte^^ sen kom pappa å bah: öhj, skulle inte du med Loke? var inte det dära slut? äh skitsamma jag har inget för mig, jag går! å jag bah: YES!
HAHA läste klart världens BÄSTA bok också och så har jag blivit "osams" med en person. men det ska vi inte tala om... SKit samma! Älskar iaf: Therese och Emma och Bullen! Dom e mina "Dagens Favvoriter" ^^<3 HAHA men nu blire duschen och imorron blire dans ;)! Har missat 2 ggr och nästa onsdag missar jag hela skolan :( (YESYESYESYES! :D :D :D :D) HAHA för jag ska till nån rättpsykieartiker^^ å "snacka ut" HAHAHAHAA :) :(
Åsså på fredag till lördag ska jag kanske sova hos ägda SKALMAN MUMMANH (A) :D <33333
pusshej<3

P&K<33

//NessaOlsson<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar