Yeesssh!

tisdag 12 januari 2010

Ingen rubrik^^

Haha, när jag skulle skriva K:et i rubrik så blev det först j sen l och så fortsatte det -.-' fick pms ryck (HAHA) xD Men iaf, det var menat att jag och Sara skulle till stan idag men det vart tydligen ridning, och jag får/kan tyvärr inte vara med så jag fick avstå och börja igen i mars. Så vi skjutsade hem Sara och jag var fett ledsen :'( oc typ besviken å arg å så... Men när vi väl kom in till stan och jag typ provat 12210000000 tröjor så mådde jag 100% bättre :) Så efter det att jag hade shoppat loss (YEAH!!!) så stack vi och handla mat å så. På Coop så ville några från
3G (heter dom så elr bara 3 nuförtiden o.O'???) iaf åsså ville dom att vi skulle byta till dom å så å mamma bah : nej tack!
och jag hade skiiitmkt. skuldkänslor ;___; Stackarna! om försökte bara sköta sig jobb åsså kmr vi å bah neej! åsså så... :( Men gjort e gjort iaf.
Shoppingen (inköpet) i dag blev så här:
En t-shirt med linne i
En skiiiitsöt blus
ett par jeans
en kofta
en vit "skjortblus"
och
en SUUUUPERSÖÖÖT typ "sjömans/seglar" blus/tunika/tröja :D <3 ÄÄÄLSKAAR DEN :D <3 !!!
och ska ha på mig de imorgon ( åsså typ VÄRSTA "pluggishstyle" ;D)
Men imorron blir det bästa ngns!!!!

dam da daaaaaaaaaam:

TRÄFFA DERIUS IGEEEEEEEN :D :D :D :D :D :D <3

Pusshej<3

P&K<33

//NessaOlsson<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar