Yeesssh!

lördag 2 januari 2010

34 inälget idag ;) Somnar nu :Ö

Steg upp typ kvart i 9 för Malin rungde då (hade planerat att stiga upp 9 ist vilket hade varit bättre:D) men eftersom malin sa att dom skulle åka "snart" asså då på "den" tiden :Ö Haha, så steg jag upp och bytte om. Sen packade jag allt och gick med Loke så han fick kissa, sen kom Malin och jag gav Loke till pappa. Å senvar vi på badhuset i 4 h. Jag åkte den "blåa toan" haha :Ö och den gröna rutchsbanan (stavas?) och sen hoppade jag 3:an 3 ggr (tuuffing;D) åsså var vi på relax å där vare tyå "ångbastu" elr vad man ska kalla den :) sen så drpg vi hem :Ö haha, vi körde lite "hålla andan" - tävlingar osså sen följde jag med Malin till Pärla. Jag höll på att feysa ihjäl så jag gick in till stallet och värmde mig sen kom Malin och knacka på så att jag skulle komam ut å se henne galoppera och hon var SUPERDUKTIG! :D :D <3 Så fick jag prova på å rida Pärla och hon var HELT underbar<3 (A) aaah, jag fick trava och skritta av :) Sen drog vi hem till mig och jag bytte om, sen till henne och åt å "fixa" oss ( vi såg ju förjävliga ut efter badhuset xD!)
å sen drog vi till hanna :) <3 vi hade kul och var där i typ 2 h till kl. 9 å sen drog vi hem. Nu sitter jag här och kolar allt som jag är typ "medlem" på osv. :Ö Haha, men NU ska jag nog "sova" :Ö för jag är PISSTRÖTT!!! Imorron blire bästa Bullen :) :D <3 Pusshej<3

P&K<33

//NessaOlsson<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar