Yeesssh!

söndag 10 januari 2010

Sov ut

idag och det var fett skönt, sov till halv 3 och låg och drog mig till 3 ^^ ahh gud gissa om jag är utvilad nu :) Sara och jag skulle kanske egentligen vara igår men sen på kvällen blev det inte av... Vet inte vrf egentligen? Vi får väl se. Imorgon börjar äckelskolan och tidiga morgonar(stavas?) så nu ska jag sitta "klart" vid datorn och sedan kolla sista "braa" pogrammen på tv:n och nu måste jga ha VILJE STYRKA för annars kommer jag att vara "levandedöd" imorgon när jag vaknar. Och det kanske blir till att jag måste gå till skolan också, men vi får hoppas att mamma är friskoch kry så jag får skjuts :) Skulle egentligen åka och shoppa idag så när pappa väckte mig sa jag att jag hellre skulle vilja sova ut (sista chansen nu typ) så då fick jag det, men vaknade ngr hundra ggr eftersom pappa skulle komma in och elda så jag fick det varmt i rummet (har ju en öppen spis där) så nu hela eftermiddagen har jag läst ut 5 min häst tidningar och dom är FETT bra! Men nu ska jag dra vidare och vänta på att maten blir klar, det läre väl bli om nån 5-10 minuter ^^ Puss och hej allihopa!<3

P&K<33

Snart blire att dra till frissan och fixa håret ;D BO YHAAA xD!

//NessaOlsson<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar