Yeesssh!

onsdag 27 januari 2010

STEEEK DAAG ;D

Idag var det skola, gick ganska fort faktiskt! Började med Hmm... bild? nej SPRÅK! Gjorde inte så spec. mkt. vi bara lekte nån lek å så... Sen vart det bild vi målade och jag tog med mig pärmen till skåpet sen vart det Matte då var jag klar med allt så jag målade klart lite grejer, haha kom på en sak! På bilden så fick jag nå dampryck å bah. H*ra h*ra h*ra sjuåring dvärg h*ra! HAHAHAHA x'D Ida började nästan gråta av skratt! Å sen kom Linda på SO:n åsså jag fick sitta själv i ett grupprum å jobba för alla gick och kolla på nån misshandel film som flera nog förstår att jag inte ville se. Sen fick jag bah nå typ av impuls fall å bah: JAG SKA FÄRGA HÅRET IKVÄLL! Men det blev inte det, på lördag ska jag kanske dyka upp ute i klippstugan å se läget,priser mm. å sånt :) så jaa vi får väl se. Sen vart det dans åsså skulle jag å Nezza va men hon palla inte så aah. skulle gå hem men ringde morsan så hon kom å hämta mig men jag väntade uppe vid busskur'n för annars kunda mamma kanse inte komma upp från/på den "stora" vägen -.-' så kom jag hem åsså har jag varit med Loke<3 på bajsrunda och sedan gjort en JÄVLA MASSA uppgifter jag har legat efter med -.-'! HAH! SÅ SÅDÄR JA! NU SKA JAG FÖRSÖKA FÅ FRAM MIN VILJA ATT SE "Twister" JÄVLA ÄLSKVÄRDA FILM! HAHA NU HAR JAG PENGAR PÅ NALLEN SÅ SMSA SOOOOM FAAAAN! PUSSHEJ!!!!!!!!<333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar