Yeesssh!

torsdag 21 januari 2010

Har varit i skolan, pratat ut om en massa med Bea♥ kmr grina ihjäl mig när hon flyttar. Finns ingen att prata med då än Sara och Mamma♥ Men jaja jag får slösa 100 kr på att snacka med henne i telen. Åsså sen efter skolan blev det hem å slappa sen kom Linda och björn å hämta mig så drog vi till sara där vi gosade me...d Einar♥ SKITSÖT o.O' MAMMA GE MIG EN HAMSTER! åsså kollade vi på barnhemmet. FETT BRA!
Vi käkade där med. Fett god mat :)<3 Idag hade vi gympa, det var kul. Fick "arbeta" ihop med Millan och vi hade kul/skojj! Sen så fick vi våra nya scheman och det var ganska ok faktiskt. Samma tider typ som nu :P Åsså hade vi spanska förhör jag skrev nueve å det är typ 9 :O soooopa :Ö^^Men haha det skulle vara "det blåser" HAHA xD! Men jaja... sen så hade vi NOprov det gick nog bra ska jag väl tro :) Åsså ska jag snart sätta igång och plugga till VG/MVG provet får vi se när Spanne gjort klart det så vi vet vad vi ska träna på :Ö Men haha. Ska försöka bli bra nu iaf^^!
Pusshej♥

P&K<33

//NessaOlsson<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar