Yeesssh!

söndag 17 januari 2010

Bullerulle å lek i snö (H)

COOOLING!
Vanessa har damp hon säger:
BOOOGEEER o.O'

Haha :Ö Är lite smått avundsjuka på folk som hara killar men ändå inte för dom är äckelidioter.. .Men asså det jag menar är att det skulle vara FETT myyysigt om jag hade Danny som bodde här å vi var gifta (A) å sara hade Taylor Lautner, Fatta vad nice asså :Ö HAHA! Men skitsamma, fuck alla killar TJEJER (iaf jag å Sara!) ÄGER ER ALLA! Bara min å saras familh och vi ofc som äger (H) cooling familjer (H)!
Men iaf!

Vaknade tidigt låg och drog mig till 12-13 å så steg man upp, ringde sara å sen gick ner klädde på mig (först "städade" jag garderoben, stavas?) å sen gick jag ner och fixa macka. kollade lite på tv åsså så tänkte jag att jag skulle ta på mig mina täckisar men han låsa dörren åsså hade jag inga nycklar med mig så jag sket i't å lämnade Loke i hundgården/kojan och så drog jag till Sara! Så åkte vi till stallet. Vi hälsade på hundarna och sen hämtade vi APDUKTIGA Bullen<33333333 åsså fixa vi han å så :) <3Jag och sara gjorde i ordning bullen och så skritta jag till vendela typ, travade i uppförsbacken vid henne sen så trava jag till en soptunna och galoppera tillbaka till sara, jag gjorde det tre gånger och jag börja fan grina, så stolt å glad å överlycklig var jag :O! sen var det saras tur, Bullen var typ taggad då och sara var uppstressad, så det gick sådär. Första gången gick bra men dom 4 andra vart det mest typ lite slängtrav och snabbgalopp som han bockade. Så jag skulle få galoppera en gång till och just då kom det en bil och en massa människor ut på den dära gården, suck! -.- så Bullen glodde lite på dom innan han rusade in i galopp och sparkade bakut av glädje (haha älski :) <3) och jag satt kvar för bäbis å jag passa så bra å jag e ju bäst så;) Haha :Ö <3 satt där med inga stigbyglar å han bah rusa ås bocka å jag bah skratta! :) <3 :Ö sen galoppera jag lite mer och sen fick Sara skritta hela vägen tillbaka. jätte bra ridtur i dag :D<3



(NU)
Diggar musik ;D Läre snart sova (känn ingen press Vanessa ;P) men har så förbannat ont i magen... an bero på att jag knarkat cola å pepsi hela veckan... Ska prova en vecka utan cola å se vad som händer ;) <3 Pusshej!<3

P&K<33

//NessaOlsson<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar