Yeesssh!

måndag 1 februari 2010

61 å bäääästa dagen nånsin! :) !!

Halloj! :)
<3
Idag vare vääärldens bästa dag på länge!!!!! :D <3 Skolan var superkul! Fick ha spanska med FridaPida<3 Så jag och hon och Vanessa & Ida dampa på typ allt å alla! Åsså hade vi Laura å viii hade ju sjävlklart(!) bäääst med henne :) ^^ Sen vare typ SO och det var okej, jag blev ÄGNTLIGEN (och först btw) med VG-MVG sakerna/frågorna! Åsså sen vare lunch och jag å Linda vänta på Frida. Jag bah ringde te henne åsså prata vi och jag bah :
- Kom nudå
(hon)
- ja jag kmr. nu hejdå! *klick*
- Hejdå!
(Linda)
-Vemdå?
jag
- Du ska få se om : 3...2....1
åsså bah kolla vi så stod hon och Bea där å jag fick anfall och gosa ihjäl på Bea. Så gick vi å käka å sen vare lektion osv osv. DAGENS CITAT!

" Alltså du menar pupphål?"

HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAA! Alla som var med idag fattar ;)! <3
Sen följde jag med Frida hem (säger man så?) åsså vi hade SKITKUL! Åsså det visade sig att min pappa känner hennes pappa sen prick(!) 50 år tillbaka o.O'! Jag menar OH MY GOOOOD!?!!!!!! Hahah men det är ju BAAAARA BÄÄÄST ;D Skitasamma nu ska jag leta upp min bikiniii! PUSSHEJ!<3 IMORGON ÄRE FRILUFTSDAG OCH SOOOVMOOORGOON! SARA SOVER HÄR KANSKE :D :D !!!!!!!!! !!!!!! (A) <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar