Yeesssh!

onsdag 3 februari 2010

(gammalt ^^)

Dagen började fett bra med att Sara sov hos mig och jag var perfket utvilad och hade haft en uberskön sömn<3 Så steg vi upp å klädde på oss sen käka vi åsså borstade tänderna. Sen skjutsa pappa oss till skolan där vi träffa alla å hämta saras lås sen gick jag, Linda, Sara å Ida upp till bussen där skratta vi mkt ^^ Sen drog vi till tennishallen och tre ord : åh fy faan! Gud vad kul vi hade, har aldrig npg skrattat så mkt. förr :P Sen badhuset och dit drog jag i shorts ;) Var bara 100 m men ändå:) <3 Sen där skratta vi ruuumpaaahn av oss åsså sen nu är vi här hemma och jag är med Sara. Vi har käkat och ikväll ska jag med henne och titta på :) Kanske vi får se om det blir ku :Ö ^^ men kmr ju sakna det som faan ;__;! :'( <3 men nu ska jag dra pusshej!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar