Yeesssh!

söndag 7 februari 2010

lång text ;)

Idag åkte Frida hem :( Sadness ;__; Men före det så hade vi ridit :) Jag vaknade iaf jätteutvilad åsså märkte jag att hon var borta så jag undersökte saken så kollade jag i överslafen men hon var inte där så titta jag på toan men inte där så sa hon typ : hej! och jag vände mig om så låg hon i soffan ^^ Men då gick vi in i mitt rum å kollade på dubbelavsnitt på scrubs å sen drog jag på mig ridkläder så rog vi ner å åt frukost! Jag åt 4 st så jag höll på spy och Frida 5 ^^ sen tog hon på sig ridkläderna åsså borstade vi tänderna så gick vi på variant så hon köpte naturgodis till sin brorsa sen gick vi hem å ringde Sara åsså gick jag med Loke till Sara så kom mamma och Frida med bilen å plocka upp oss. Sen hjälpte jag sara med Bullen å sen skjutsade mamma oss till Åsa. Där frågade jag Åsa om jag kunde ta och rida ngn häst så jag fick ta min bäbis ögonsten Dragos<3 (obs! jag har ÄGNTLIGEN lärt mig att behärska mitt humör typ en del utav det då iaf ^^) så vi rykta skitlänge å gosa sen kom sara så då red vi i paddocken åsså red jag och frida mer sen å typ "lekte" å sen åkte vi hem. där åt vi mat och nu ska jag duscha! :) Pusshej alla!<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar