Yeesssh!

onsdag 2 december 2009

Jag vet jag vet..

Tisdag
Kommer inte ihåg skolan typ :Ö
Bara att David typ :
- Björn, har du nånsin haft analsex? *fnittrar*
Björn bah:
- Ehch, naäej.... De har jag INTE.... *besvärad min*
-.-' Asså killar :S Omogna jävlar som BARA är i vägen och förstör (för) allt&alla
-.-'
Ridningen gick väll sådär ganska bra... Behövde både typ stressa och inte stress sadla och rykta.
Hade huvudvärk så in i h-vete och var HELT ofokuserad... Så det gick åt skogen -.-'

Onsdag
Fick svar på sms:et från Åsa och var med Frida (i skolan). Vi bestämde oss för att jag skulle hyra häst och rida med henne idag :D Och så på gympa timmen kom Anna (min syrra) men 100 kr. (så mkt. kostar det att hyra häst hos Åsa) och jag blev chokad och skulle krama henne så hon skulle ge till mamma<3:) (kramen asså) men hon stack iväg å alla i "steeek gänget" skrattade :Ö och jag bara satt fär å var chokad/överaskad och ledsen :Ö Sen på rasten så hände Linda och jag uppe på A med först Frida<3 sen Amanda<3 och sedan Amanda<3 och Sandra<3 sen hade vi AAAAAAAAAAAPboriiiiiiiiiing biblioteks"kunskap" :S spy på det :S USCH! fett tråkigt kunde ju somna och sedan dampa på tanten som jobbar dääääär :@ -.-' :O
Sen efter skolan blev det dans... Skitkul men lite sorgligt eftersom det är sista gg. med Natalie :'( så aah... iaf. Linda dissa mig när vi skulle åka hem så jag stog ien halvtimme/45min och väntade med Ida & Vendela på Idas papap. Men han hade inte ens åkt så då såg jag att klockan ar 5 över 3 så jag drog hem. Höll fan på att frysa ihjäl :'( när jag kom hem skyndade jag mig till Loke och jag var verkligen INTE på humör för hans "lekande" när han får komma ut från hundkojan så jag bha:
- FOT! Loke F O T !!!!!!!!!
Å han bääääbiiiiiiiiiiis<333333333 lyssnade :D :D :D <3333333 Men jag var så himla kall om händerna så det var nära att jag inte ens fick upp låset ;___; men fick upp det tillslut. jag bah slängde upp dörren och släppte Loke<3 Och sa:
- Spjing in :)
utan r haha. :Ö frös händerna av mig. (lovar å svär på att jag INTE hade nån känsel kvar... mayby liiiiiite isf...) trodde fan man skulle behöva amputera bort händerna. så jag slängde mig efter dörren och stängde den (å låste ofc (H) ...) så höjde jag värmen på "pumpen" (envärme sak pump :Ö) åsså stoppade jag upp händerna under den. stod väll där i 3 min sen bytte jag om till ridkläder och käka å ladda mobilen. Sen kom Frida<3 och hämta upp mig åsså drog vi till stallet<3 Gav Åsa 100sp på 1gg. åsså gav hon mig ryktsakerna åsså rykta vi i10 min sen sadla Frida åt mig för jag kunde inte med den platta saken :Ö haha<3 åsså så tränsa jag, blev lite panikslagen för jag trodde allt hade trasslat sig in med grimman och skaften :Ö men det hade det inte :Ö så vi fick hjälp av Åsa med sadelkontrollen sen stack vi iväg till paddocken men det var för hårt så vi gick upp på ängen ist. Vi travade galopperade och hade race/lopp/tävlingar :Ö Frida är nog den bästa vän jag haft :D Vi har SÅ himla kul tillsammans. Sen i stallet var 3gg på våran ridtur :Ö I slutet så tog jag av Dragos sadeln och red barbacka ist<3 skitkul, han kom i form och gick superfint! :) Så kul hade vi :D Sen i stallet hjälpte vi till med insläppet och "insläppet" utav en anka.. den skrämde SKITEN ur mig typ 4-5 ggr så jag börja fan grina och frida fick trösta mig men sen brast vi ut i asgarv haha :Ö <333 Men ska göra Eng,spanska OCH "matte"-läxa :Ö HAha booooorriiiiiiiiiinnnnngggggggg..... -.-' men allt ANNAT än det hade jag idag med Frida<3333333 ÄSLKAR DIG TJEJEN<3 :D <333333333333333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar