Yeesssh!

måndag 30 november 2009

ett tag sen IGEN! -.-'

Har inte haft tid men kortfattat:

Torsdag

Sjuk....

Fredag

Överraskningsfest för Svedan ;) Skitkul och jag fixade den ;) Var suuuupersvårt att undangömma det för henne (asså Vanessa då :Ö) Hon blev glad å vi hade FETT SKOJJ o.O'! Hon grät nästan så glad blev hon :) (A) <3 *snäll jag är<3*

Lördag

Sov hos Sara<3 hade städat i 100.00000000000 år före så kom till henne vid typ 8... menmen vi körde (elr jag iaf...) GH *guitar hero* åsså så satt vi vid datan åsså läste vi (A) *duktiga smartisar* sov till typ 10 i 12 elr 11:30 *gäsp* skitskönt för omväxlingens skull :Ö*

Söndag

Vakna runt 12 tiden å bestämde oss för "lyxfrukost" så vi gjorde "Amerikanska pannkakor" skitgott (förutom att dom var liiite degiga :Ö). drog sedan hem till mig... mamma<3 fixa matsäck å jag bytte om. letade efter mina raggsockor i typ ca. 100.00000000000000000 år -.-' hitta dom tillslut i sista sekund åsså drog vi iväg. Tog 100 år å göra iordning Bullen + hjälp från Therese med "intagningen". vi lånade Therese's ridgrejer åsså drog vi iväg 2 å 2, vi drog upp till "berget med den fina utsikten" (som Sara å Emma tkr...) han var löjlig ngr. ggr. åsså skulle båda ( 1 i taget då :Ö) galoppera då med mig så rusa han fick ej stopp. Sara tog över hon lyckades halvdant. jag tog han åsså rusa han igen, bockade OCH sparkade backut. ddessutom reste/stegrade han sig -.-' Vi var nära att bryta ihop men sket it. skällde lite på han å dampa å skrek... :Ö sen så vare OK. sara travade av hnm. å vi skulle dra ut till "stora vägen" men innan vi hann svänga upptäckte vi att en bil var på G. och att döma utav ljudet så körde han/hon väl 80-100 -.-' (J**** FARTDÅRAR SKA F*N INTE HA NÅ J**** KÖRKORT :@) jag sa åt sara att ställa sig rak men ändåså lite in mot "stigen/lilla vägen" åsså att hålla Bullen lugn. Jag själv gick ut en liiiten bit ifrån vägen åsså tog jag av mig ryggan så min väst syntes (??? syndes? aja stavas iaf?) vände mig om så dom såg min pannlampa.... När vi fick syn på dom uppför backen så var jag 100% säker att dom såg mig så jag tecknade att dom skulle sakta ner (gjorde ju stopptecknet t.o.m. o.O'!!!!!!! elr det var det jag gjorde o.O') dom hade hellysena på åsså så jag tecknde åt dom att släcka och sakta ner (men jag kan nästan elr jag svär på att dom gasade f*n ännu mer :@) jag pekade på Bullen, Sara ovh mig pekade på västen och STOPP I G E N!!!!!:@ TA MIG FAAAAN ATT DOM J**** K***************** H*************** INTE STANNADE :@ Jag hade ikvar stopptecknet tills dom kört förbi oss tills jag bytte till långfingret * AHAHA HAHAHAHAHAHAAAAAAA xD* åsså dom körde SKITNÄRA MED o.O FAST DOM HADE HELA J**** VÄGEN FÖR SIG SJÄLV:@ASSÅ J****** I****** SOM INTE SKA HA KÖRKORT :@! J**** FARTDÅRAR I****** :@ :@ SKITARG! men sen så sa jag till pappa åsså drog vi hem till mig (sara å jag å resten :Ö) å baka bullar :Ö <3 elr. lussebullar iaf :Ö <3 å jag busade med Loke<3 sedan så bakade jag å Sara pepparkakor :Ö <3 sen drog hon hem.
Var med Sara också idag :D :D :D <333kollade på en skitfilm också :Ö -.-' HAHA!
Idag vare DV fick skjuts av Vanessa<3 å Roger å vi hade S K I T K U L :D :D :D SPEC(!!!!!!!!!) PÅ NORRTULL O.O'! SÅG JU M I K A E L <33333333 o.O' :'''''''''''D ÄLSKAR HONOM! PUSS PÅ DIG ÄLSKLIIIIIIIIIIING <3 ohh, hetiing ;) ;'D ;D aaaahhhh (A)(H)('.') :Ö

Pusshej<3

P&K<33

//NessaOlsson<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar