Yeesssh!

tisdag 10 november 2009

Sjuk :(

IGEN! Mår verkligen JÄTTEDÅLIGT och ska nog sova så snartsom möjligt. Ridlektionen gick väl sådär... tog för många dextrosol (heter?) så jag blev för taggad åsså nu har jag bara lust att kräkas :'( INGE kul alls... Iaf. jag fick Bert<3
idag på ridningen men vi tränade bara dressyr å inge hoppning. Sen så fik jag nästan ALDRIG min sits rätt så jag blev arg på mig själv HELA tiden. Åsså när vi skulle galoppera så skulle man efter bokstaven B bryta av till trav och fortsätta me voltövningen men då fick jag knappt stopp på Bert så jag red NÄSTAN in i Jessica och vi var ca. 10 cm ifrån att krocka :Ö så båda fick typ en hjärtattack. Nyss när jag läste på Saras blogg så stod det att Jessica gillade henne osv. och det sårade mig lite för att hon fick komma dit och rida när hon ville så det var bara å smsa. Så det sårades lite. Men ska dra å sova nu. hej då!

BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar