Yeesssh!

onsdag 25 november 2009

Jag vet jag vet..Fy skäms på mig :/

Har nu inte updt. på 3 dagar o.O Men detta har hänt:

MÅNDAG:
Sov hos Nessa<3 Vi hade apkul och jag var typvääärsta hyper. Vi vaknade och gick på äventyr efter frukosten. Vi stack till skolan oh Vanessa ramlade :Ö<3 stackarn :Ö HAHAHA!!!!!! Sen så åktevi buss upp till Drömverkstan och vanessa spydde. Men det ordnade sig för hon var bara åksjuk. Vi kom fram och ick våra uppgifter. Vi satte igång arbetet. Sedan drog vi till nortull och käka (efter typ en halvtimmes tvekan:Ö) så sen gick vi på stan och fönstershoppade. Sen gick jag och Sara efter Ida & Vanessa heeela vägen :Ö Så vi skrek åt dom hela tiden å hade apkul :Ö Sn fter DV:n så stannade vi ikvar en stund och så gick vi å shoppade :) Sara kollade i olika och jag med. Sen så gick Ida för hon skulle ha Bandy och jag köpte 1 par byxor på Kappahl (gepardmönstrade loooooveee<33333) åsså Vanessa 1 par kallingar till sin farsa som fylle ...? år på söndag (dangen efter lördag :Ö Som Vanessa fyller på) åsså sen drog Sara å sen drog jag å Vanessa efter att ha jagat bussen :Ö

TISDAG:

Ridning... Det gick sådär. Skulle ha Shakira<3 men såg att BErt vblev ledigt eftersom Sara var på konfa i Uppsala så då frågade jag om jag fick ta han ist. (ångrar det både inte men också så gör jag det) för han var et ggr 2... :Ö Men vi arbetade mkt. och bra. Jag tror jag börjar komma nånvart med min sits. arbetar iaf SKITMKT.(!) med den för att jag ska kma. ur dom "dåliga vanorna" som jag INTE orkar dra upp -.-' Men det löser sig nog :)


ONSDAG/IDAG

Vi var på DV idag igen :) Var skitskojj. Linda var också där :D kulkul (A).... Sara och jag skrattar brallorna av oss fortf.(!) efter händelsen i måndags (ni kanske får höra sen... har bråttomt eftersom jag ska sova snart) och i kissar nästan på oss av skratt.
Vi käkade på Nortull idag också... och gissa vem jag såg ,o.O,?!?!?! MIKAEL o:O ;__; Har längtat S Å JÄVLA MKT.(!) EFTER HONOM GRINA FAN NÄSTAN IHJÄL MIG o.O :'( Min första tanke var att leta efter han (eftersom jag hade sett Johan hans kompis) men jag såg han ej... så jag typ gav upp ch började käka. Så kollar jag helt plötsligt upp å så står han där o.O Jag bah :
- OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!! *typ grina*
Linda bah:
- Vad?!
jag bah:
- TITTAAAAAAAAAAAAA! *skriker ut i typ falsett och pekar*
Han tittar jag tarne fingret/handen:Ö*
Vi ylar och kramas och skriker utav glädje :Ö <3 (A) Älskar ju han ffs<3!!!!!!!!
Sen går vi runt å jag går på toa å pissar *intresseklubben antecknar* åsså sen drar vi å shoppar igen ;) SHOPPING IS THE SHIT U KNOW ;D!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sedan drar vi "hem" (:S) till skolan igen :S :S åsså dansar vi (jag bah sågatt vi var/blev värsta sen så jag bah: - *****! VI ÄR FEEEEETTTTTTT SENA o.O! *åsså vi bah utar rallorna av oss :Ö (A) <3* Ida & Vendela <333333 ÄLSKAAAAA DOoooMMMMM <333<333<3
Sen så dansar vi och jag följer med Ida & Vendela hem<3 Vi har apkul å hittar på värsa fikat åsså dansade vi för hennes föräldrar å för varanra å påpekade "felen" osv. trevligtrevligt hade vi iaf :D
Men NU! Så ska jag sova!

Pusshej<3

P&K<33

//NessaOlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar