Yeesssh!

tisdag 17 november 2009

Red idag, gick ju jättebra. Vi fick hoppa :) Fett kul men ganska/väääldigt lågt hinder :Ö Men fick ha Shakira<3 iaf. Hon var UBERsnäll<3 Älska hästen (Obs! DÖM ALDRIG H Ä S T E N EFTER HÅRET o.O Jag LOVAR det är INGEN ide)hon är supersnäll att ria och lyssnar väldigt uppmärksamt på skänklar och olika tygeltag. Men ,och det är ett "ganska stort(!)" men... Hon vill knappt tränsas. Men jag tror det beror på mest att hon inte gillar att ha kalla metallsaker i munnen och dessutom kanske hon är lite öm. Men iaf. Mathilda fick ha min ÄLSKADE bubbe Bert<3, Sara fick ha Miller<3 och jag fick ha Shakira<3 Haha, vad ironiskt. Jag tog Saras häst, Sara tog Mathildas och jag tog Saras :Ö Låer ganska kul det faktist :P men vi hoppade bara på ett hinder och så fick vi stå upp i sadeln och så lite olika sitt-och-sittsövningar :) Så jag blev nöjd, och SPEC(!) när Jessica skrek ut:
- JA! PERFEKT!!!!!!! (VANESSA)!!!
Typ värsta högt :Ö. Sen nu ska jag gå å duscha åsså blire väll att köra ut Anna & Andreas ur mitt rum sen ligga i morgonrock och pyjamas å träna på läxan å titta KANSKE (möjligtvis) på Desperate Housewifes... :P Ganska bra program/serie... har börjat tröttna lite på dom nu :Ö men skitsamma ... ALLTING (- ridningen då ,- = minus,)är SÅ jäkla uttjatat.... Behöver VERKLIGEN(!) lite uppmuntran imöra utav COOOLINGGÄNGET FÖ FAN o.O ;) (H) :Ö <3 Men jag kom på att jag läre gö läxan så jag skippar nog TV:N (HOPPAS jag kan det nu då :'( har sovit PISSDÅLIGT dom senaste 2 nätterna -.-' SUUUUUUUCK) Så jag har FORTFARANDE dom dära jävla C*P (-.-' SUUUUUCK) humörsvängningarna. :'( Började ju fan APDAMPA på mina f*ttridbycor idag :Ö för dom var nytvättade (tack vare mig (A) :D) åsså så vare c*p S T E L A o.O!Haha så jag damade å vart SKITARG så jag bara SKREK RAKT UT o.O åsså så skrämde jagSKITEN ur mamma (:Ö stackarn :Ö HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAHAHAAAAAA)åsså sen kuta jag in på toan ifall mamma börja jaga mig så jag vette fan men jag kutade indit för jag vetet fan vad som hände men sen så sa mamma :
- MEN HERREGUD! Vad du skräms KVINNA!
AHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHHAHAAAAAAAAAHAAAHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAHHHHHHHAAAA...!
Så då började jag APGARVA (:O) där jag satt på toan åsså sen fick jag inte på mig byxorna så då började jag grina åsså så blev jag så JÄVLA FITTIG HEMSKT FRUKTANSVÄRT ARG så jag tog av mig HELA skiten åsså slängde jag ner om på golvet (elr egentligen i tvättkorgen :Ö) åssså sen började jag APGARVA åt mamma igen :Ö Å S E N SÅ LÖSTE ALLT SIG! (A) Sen nu är jag på fjanthumör har tieeep (typ:Ö) fett stor lust att DRYGA MIG o.O! SÅ SRY och jag ber VERKLIGEN om ursäkt för detta "Knasinlägg":Ö men det är ju 100000000000000000 ggr fett mkt. BÄTTRE än att dampa på sig elr deppa elr va FETTT ARG o.O AHAHAHAHAHHA :) imorrn SÅ BLIRE IDA o.O! YAYAYAYAYAYAYAYAAAAAAAAAAAY :D <3 Pusshej<3


P&K<33


//NessaOlsson :Ö<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar