Yeesssh!

tisdag 10 november 2009

Trött

Jag är skittrött efter att varit i skolan HELA dagen -.-' Jag kan sommna typ när som helst och det är inte bra för om ca. 1h så åker vi (jag å Sara) till stallet i ringnäs och ska rida där. Funderar på att ta en "Power nap"och få se om det funkar... hoppas det för vi ska ju hoppa idag och då måste man vara FETT taggad asså.... Men vi hörs väl senare så ska jag försöka få plats med ännu ett inlägg efter ridningen. För jag vet x-akt hur det kmr. att bli : jag kommer hem, sätter mig vid tv:n kanske lite vid datorn och om jag sitter där så blire ett bra tag, sedan duschar jag sent (elr tvärsom, att duscha först och sedan sitta vid datorn) och sedan byter jag om i ca en ½ h och då är tv-tid även inräknat och SEN sova efter/på en orimlig tid åsså vaknar jag HELT slut -.-'" ALLTID samma visa men jag pallar inte ändra't mn får väl sova ut TILL orimliga tider på helgerna ist. och inte va en äckelfjortis å va på tranan och så kalla't "festa" :S USCH! Men tog iaf. svininfluensasprutan idag (fett långt ord o.O') gjorde inge ont men slog nästan till tanten som gav mig den eftersom jag var SKITRÄDD o.O Men efter det vart'e bra åsså sen blev jag dålig och fick en jävla massa BIVERKNINGAR o.O Bl.a. så sa dom (asså inte tanterna utan kompisar å en massa andra elever) att man fick PISSONT i armen efteråt på KVÄLLEN o.O! HELP ME :'(!!!!!!!!! PLZ! o.O o.O! Men nu är farsan hemma så ska fira han för han blir gubbålder idag ;D Fett kul :Ö Aja Pusshej :Ö½

Kisses and C U LATER <3

BYE! <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar