Yeesssh!

måndag 16 november 2009

Tror jag redan har skrivit om i söndags?

Men skit samma skriver om idag :)

Loke<3 fyller 3 idag:D Men idag i skolan hade jag typ världeeeens FETASTE störstaste och konstigaste humörsvängnigar. Det gick från trött till glad å ganskaaaaa så överhyper (elr inte? :Ö) å sen så gick det till arg,tröt,gnällig,fjantig,tuff,äcklad å sen nu när jag är hemma : SJUKT trött å FETT sötsugen o.O sov för fan 3 JÄVLA TIMMAR när jag kom hem o.O I'm mean, come on ffs o.O! SNälla så nu ska jag lägga mig så jag sover "i tid" (fast det är det ju knappast för kl. är snart 23:00 (11,elva för er dumbommar/huvuden som inte fattar era knäppigaknäppgökarknäppisar :P) o.O så ska ta en snabb typ ca. 5 min. snabb dusch;) För se till så att mamma knakcar på dörren när jag ska ut :Ö Puss hej å vi syns;)

P.S
Jag är FETT stolt över mig själv;) för jag tvättade HELT själv igår (ja liiite hjälp från Sara<3 :Ö )
D.S

HEJ DÅ!<3

P&K<33

//NessaOlsson<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar