Yeesssh!

söndag 15 november 2009




Trevlig dag idag :)
Började med att Sara ringde halv 12 och då väckte hon mig. Hade en underbar dröm men den började precis gå över till typ en mardröm så det var tur. Kände att det här skulle bli en s.k. "perfekt dag" och det blev det... .Typ :Ö Men vi pratade i en bra stund efter att hon ringde igen fast på hemtelen. Men sen så bestämde vi att hon typ skulle ringa sen när hon kom hem (hon hade sovit hos Farmor & Farfar) och så sulle vi prata då. Vi bestämde att vi skulle åka till stallet vid 2. Och så fortsatte jag städa mitt rum (höll på med det till 03:30 igår :Ö elr mer t.o.m. o.O Men sen så hann jag nästan klart åsså så satte jag mig vid datorn men sen så blev maten klar men ja spelade FarmVile så jag vart tvungen att sitta klart och så för att min såare fick slut på bensin. Men IAF! tillslut så blev jag klar så då rusade jag uppochner för att ta å mig ALLA dom rätta kläderna till ridningen åsså sen satte jag mig ner å käka :)Sen så leta mamma å jag strumpor åsså var jag klar så vi drog iväg med Loke där bak :P Sen hämta vi upp Sara åsså åkte vi till stallet. Där så gjorde vi iordning Bullen åsså kom Therese å vi pratade sen så drog vi ut :) Jag red han först och jag tog "min" mysiga väg som jag kallar den och så genade vi till förbi Mikaelas hus och sen förbi där och sen vid "vändplatsen" så gjorde jag TYP en framdelvändning åsså gick jag en bit sen bytte jag av till trav. Sara började ropa stanna, stanna STANNA! och så hörde jag ett konstigt ljud typ plratsch åsså tittade jag bak.... DÅ hade HELA JÄKLA länndtäcket (stavas? glömt iaf :Ö) ramlat av och typ "satt" sig på ena sidan. Men sen så travade jag en bra jäkla bit och framåtbx, HELA tiden. ÄLSKAR Bullens trav<3 Bästa som finns i världen å spec. när man fr in arbetstraven å inte BARA rustrav elr regular trav.... Så då travade jag en massa och han konstrade lite ,men han bara testade mig och ville vända hemåt men han lyckades inte. Han är en smart krake han<3 Men jag njöt så MKT. jag bara kunde utav ridturen för dn var nära in på Perfekt<3 Åsså bytte Sara och jag å visade jag henne den dära "braa galoppvägen" typ. för hon bah:
- Åh OMG! TITTA! o.O!, liksom bah: OMG!
åsså sa jag allt som Therese berättat till mig åsså om "dom andra galoppvägarna" ( " = citat :Ö Typ<3:Ö<3) Sen så drog vi hem/åt och så fick vi byta BÅDE fleece-och-ute/regntäcket :) för dom BÅDA andra var pissblöta så att säga :Ö men vi ( elr mest Sara<3 för att jag ryktade och skötte o busade/gosade å "snusade" med Bullen<3) städade hyllan. Men jag hade först hjälp till med att göra rent skydden :) Så nu är det superstädat och FINT där :) Men senare så ringde jag pappa och så hämtade han upp mig efter att lämmnat av mamma hos Valli<3 åsså så var jag å Sara<3 med varann å jag bäddade klart och vädrade klart och moppade klart allting i rummet åsså satte vi oss vid datorn. Vi käkade öven paj som pappa hade bakat:) Fett gott med Farsan's "egen/egna påhittade paj" :Ö fast han har sett den i en kokbok på nå pajrecept för typ 100000000000 år sen :Ö Men sen så drog Sara hem och mamma följde med en bit. typ till vägen med Loke så han fick passa på att få kissa å baja/bajsa :) men nu så ska jag gå och bada och sedan SOVA :) Blir sääääkert liteliteliteee tv men får hoppas inte detdå :) Men ska smsa även med Ida nu och fixa mig/och andra grejer inför imorron nu :) PUSS HEJ (A) P.S att kolla på typ 4-5 Jonas avsnitt med Sara kan vara ganska kul och äventyrandesat (är det ett ord en:Ö?) sen fett nice även det å :Ö <3


HEJ DÅ OCH GODNATT!<3


PUSSHEJ<3<3

//NessaOlsson<3<3<33333333333333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar