Yeesssh!

torsdag 24 december 2009

Glad jag är för 1 ggs skull (A) <3 :D

Tihi! Ovanligt va? eller hur :P Haha måste vara glögens arbete.. Närå Haha! MEN det var faktiskt en RIKTIGT lyckad jul(A) vaknade på *host* "morgonen" (kl 13 å typ 20? nåt sånt iaf :P) utav att jag hörde mormors röst och Loke som skällde. Så jag KUTA ut ur sängen (med bettskena, pyjamas OCH min typ "ögonbindel" elr vad man ska säga då :Ö)och så kramade jag henne och så fick hon en sinerad Martin Stenmarck CD-skiva i julklapp och jag tror stackars mamma blev ledsen för jag hade "lovat" henne den (fast hon fick en HELT annan text på sin skiva, asså jag hade köpt en åt mamma och sedan bah fått en utav Martin :P) och så fick jag å anna ett varsitt kuvert :) Sen så städade jag typ HELA dagen :) (A) *superduktig*(A) och sen så när pappa kom hem så skällde Loke och mamma bah:
- Vanessa! Titta Tomten!
och jag bah:
- AH NEJNEJNEJ! *grina som en 3årig liten feg flicka* åsså bah SPRANG jag in i mammas och pappas sovrum å gömde mig där xP
Hahahaha! Gud vad löjlig jag är x'D MOHAHAHAHAAAAAa :Ö <3 x'D Jaja, men sen så typ hjälptes ALLA åt att laga mat åsså sen så slog mamma och Anna in resten utav klapparna å sen hade utdelning! Jag fick:
En spotlight/skrivbords lampa, haha "klimatsmart" glödlampa, 300kr från mormor, 100 kr från pappa och en typ tomte som lyser i rött å med en sugpropp så man kan sätta fast den i/på typ fönster :Ö, 2 SKITFINA kuddar o.O', 2 väskor ;D YEAYHA!<3, ett paket pringles, 4glas med FETT söta kossor på, en hårborttagnigs rulle (fett bra med x antal katter vettni :Ö), en bok, och en MASSA smycken<33333333 samt den dära "ögonbindeln" jag pratade om tidigare :D <333333333 asså UPP i texten *pekar/pil uppåt* :Ö <333333 MEN NU så ska jag snacka vidare med Skalman om morgondagen och planera lite vad vi ska gö :) Vi ska nämligen rida med " våra sk. hästar" (A) PUSSHEJ OCH HA EN R I K T I G T GOD JUL! :D :D :D <333!

P&K<33

//NessaOlsson<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar