Yeesssh!

lördag 19 december 2009

Trött

Asså jag är SÅ himla trött på mitt liv just nu.. "Vännerna" sviker mamma å pappa bråkar, och jag vet inte vad jag ska ta mig till.... HATAR stämmningen här just nu... om jag ändå bara hade YNGRE föräldrar hade allt kanske ordnat sig.. och inte om man har föräldrar från stenåldern som jag har... Så jävla jobbigt just nu iaf... Inte hjälper det heller att det inte blev ngn hopptävling idag för det var förjäkla kallt... Men ist. drog jag till Bullen vid typ halv 3? tror jag... tankade på mobilen och fick skjuts utav Olof dit.. Therese hjälpte mig med allt och jag stac iväg... Kom typ halvvägs till Ljusne elr åtminstonde åt det hållet så sen skulle jag hoppa av och fixa styltorna Bullen hade på sig. men jag blev rädd att han skulle sticka/gå när jag tog bakbenen så jag struntade i det och försökte hoppa upp igen.. men det gick ju som det gick, alltså INGET bra.Jag längde skitlångt med det funka inte heller för Bullen började gå och jag blev arg.. och så fick jag panik/blev stressad för det hade börjat skymma så ah... men tillslut kom jag upp men då tappade jag hansken när jag skulle ställa in stygbyglarna så då hoppade jag av å sen fick jag damp för jag kom inte upp :'( sen när jag väl lycades kma upp igen ville Bullen hem och jag var redan irriterad så han försökte sticka så jag ryckte å drog i tyglarna (HELT oacceptabelt) så sen tappa jag humöret totalt och smällde till han på manken/halsen(?) så han skulle ge sig.. sen resten av vägen uppförde han sig meen jag skämdes så mkt. att jag började gråta och jag var så arg med... Men jag pratade med Therese och hon hjälpte mig<3 Tack :')

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar