Yeesssh!

fredag 11 december 2009

Idag var skolan helt okej, först så var det lucia på morgonen (jag var med men om sent som vanligt...) sen så var det fika i klassrummet och efter det slöjd för alla som hade trä och dom som hade ngt. som var oklart elr skulle vara klart tills före Jul<3. Så då gick jag upp.. typ 10 min sen (för jag hade glömt bort att jag också skulle gå :Ö) men så kom jag dit och ingen märkte nått ( tur det... hade sölat lite på vägen också eftersom jag hade lekt med Frida<3 så aah.. Haha!) så jag gjore klart skåpet åsså fick jag hjälp av Matts och Mattias.. Sen så hjälpte jag Johannes men han blev en diva så jag stack ( med hans "skruvdragare" :Ö! HAHA, nejdå men efter att han typ var klar så tog jag den :Ö!) men sen så typ snacka jag med Hanna åsså sen var jag klar (snackade med Matts(?) åsså om julkul :P han verka inte gilla det :Ö) men iaf så sen drog jag å han lagomt till typ vad hade vi?? aja venneh men tror det var NO iaf.. hann tom. köpa 2 chokladbollar (A) så sen käka jag dom åsså vare lunch efter åsså före det hade vi typ en kvart/15 mins. rast så vi (sov gänget åsså utbölingarna) satt å masserade varann på bänken utanför no-och-svenskasalen åsså kom äa förbi å sa att vi påminnde henne om ett par/gäng lemurer som satt på skansen utanför "bona" och solade sig ;D sen jag minns inte när men typ kanske på hk:n JA JUSSTE SÅ VAR DET JA o.O så fick jag nå jävla anfall så jag bah garva byxorna av mig och kissade nästan på mig å sprang runt osv. (elr det kanske är ganska vanligt för mig, elr?) aja så sen åkte jag hem med Linda (elr fick skjutss utav dom<3 snällt. tack så mkt<3 pälski<333) så sen var jag hemma i 2h. sen drog jag iväg till stallet å red. det blev mest bara skritt å sånt. ALLDELES FÖR MÖRKT o.O'! Så sen travade jag lite åsså tror jag att det var Cissi jag mötte... Undra om jag råkade blända henne.. isf. så ber jag såååå väldigt/väldans mkt. om ursäkt... Förlåt mig :( :) :D SÅ! Men nu har jag snart camat med Nezza i 1743961234567840973456789567890456976 år så jag ska sova nu om jag ska orka åka til Gävla imorron/idag... pusshej & godnatt<3
NATHALIE<3<3
P&K<33

//NessaOlsson<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar