Yeesssh!

torsdag 10 december 2009

Snyft :'(

Tisdag:
Ridningen gick super.. sov typ 1 h innan jag stack iväg *klar i tid, stolt* åsså vi hoppade en bana och jag hoppade ca 50 men det var kryss så på mitten var det väl 30/40 cm ;) Körde en galopprunda mot slutet sen också så det var ju kul. Fick beröm utav Jessica och i pratade EN MASSA! Så vi bestämde oss för att jag ska hoppa med Tage<3 den 19 på en liten klubbtävling i Ringnäs.

Onsdag:
Hade ansuppvisning hela dagen lång elr jag åkte med Linda kl 8 till teatern i stan åsså var vi där å tränade till 9? sen så kom det folk och vi fick dansa... När alla var klar gick vi till nortull och käka å sen hade vi en till dans ( i logen hade vi SKITKUL:D) så sen åkte jag hem med Linda åsså ducshade jag, sov och bytte om sen drog vi till tandläkaren och sen dansen igen. Vi gav verkligen järnet ;) sen så grinade alla (elr jag å folk så "vi" grinade) åsså sen så kmr. ALLA att sakna Nathalie<3 men mest jag<3<3

Torsdag:
Jag åkte till tandläkaren och fick ta tandavtryck till min bettskena som jag ska få sen om en vecka så på nästa torsdag så får jag åka och hämta den vid typ 11/12? :Ö så kuligt värre får vi iaf. se om min migrän slutar ngn. gång! Hade spanska förhör idag men pallade inte hela.. åsså sen så gick vi till datasalen.. mådde SKITDÅLIGT hela j*vla dagen :S Så jag åkte hem vid 2 ( vi sluta 4) så jag skippade NO:n elr vi hade ingen spanne så vi skulle ha matte med nån vikarie men jag ringde pappa å han kom å hämta mig. Så jag kom hem.. bytte om å kollade på tv sen så la jag mig och sova i typ ad var det ? 3 h? elr nått sånt :Ö ? ;D

Nu ska jag kolla klart på Glee och sova pusshej<3

P&K<33

//NessaOlsson<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar