Yeesssh!

fredag 18 december 2009

Nu är jag arg på alla j*** **** som ska kallas sig "mina vänner" :@F*CK OFF :@ :@

Hatar en massa personer just nu och så skulle jag kunna slå ihjäl en massa folk :@ Men det ska jag ju inte göra heller.... Det är kallt som fan härinne ör den j**** f**** pumpen har pajat elr nått så man måste f*n ha element på :S HATAHATAHATA! Det ENDA possitiva me mitt liv just nu är Julklappshoppningen imorron ;D Det kan jag åtminstonde glädja mig åt/för... så aah.. så ligger det till just nu. Men ridningen i onsdags var fett bra å rolig ;D Haha, hade dressyrlektion barbacka o.O' Fattar ni o.O' Asså BARBACKA :Ö Måsta sett roligt ut (H) Sen på kvällen när jag skulle sova så klev jag på nån glasnit och höll f*n nästan på att förblöda xP Vart så jäkla mkt. blod så det inte var sant.. och från mitt rum in till toan vare väl en massa blod sen INNE i rummet så vare väl en pöl på 10 dc elr nå liknande om inte mera och lika på toan... så det blev akuten och så 2 stygn. skrek så jag väckte nog f*n hela sjukan skulle jag väl kunna tro ^^ Åsså torsdag var jag hemma för jag hade SKITONT efter bedövningen och kunde f*n ju inte ens gå... så aah.. men iaf så fick jag min bettskena och en ny jacka dessutom sen köpte jag från donken åsså ;D Kuligt det :P haha! vi öpte Julklapp åt Linn också så hon blir väl glad antar jag (hon e "Halvsyster barn" halvsyrrans unge åsså e hon adopterad så aah :P så e de) och sen idag var det Julkul på skolan jag klädde ut mig till Djävulen och Sara till Ängel :) Hon sov här btw... :) så ahh vi hade kul iaf :P Men NU ska jag fira att det är jullov OCH så ska jag fixa iordning tävlingskläderna tills imorrn osv. saket ;D Byebye alla härliga Julfirare!!!!!!!! <3

P&K<33

//NessaOlsson<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar