Yeesssh!

måndag 7 december 2009

Palla blogga men för Emmas skull

Ska egentligen stå i duschen (elr sova!) nu men MÅSTE för annars får väl Emma pms
-.-'

♥ Dansträning idag kuligt ;) bråka lite med Vanessa ... hon dampa på mig. Å jag på henne men tror det e lugnt nu? :Ö HAHA, helgen blir bäst! Gävle å SHOOOPPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA då ist för att åka till Edsbyn å sova där med Sara♥ och sedan rida skulle vi ha gjort men ni blire julklappar ist ;) ♥

I torsdags så såldes Ragnar och jag fick utbrott och skrek osv. å grina ihjäl mig halva/hela natten så aah... På fredagen stack jag iväg och red. Bullen var exemplarisk<3 Skönt... för han var kolugn.. han provade att hoppa lite men sen tog det av (A) han är så härlig den hästen<3 lika humör som jag<3 Börjar älska hnm. elr det gör jag redan... Sa dock till Therese att det var den bästa ridturen på 2 månader.. men jag hade fel!Åsså sen så fick vi tillbax Ragnar pga. mitt utbrott å han trivdes inte där elr joo... men "storkatta" jaga hnm :'( :'D!!! (A) :D!!!! På SÖNDAGEN var det den ABSOLUT bästa på 2 mån... vågade t.o.m. prova på galoppen lite grann också (aaah prima skinka :Ö) helt sjukt vad bra han gick... Visst han *host* "rusade" liiite men tror det inte var det för han var ju bara så fett glad att jag ÄGNTLIGEN galopperade med honom.. Så först lite snabbt å nervös men jag tog ner han i arbetsgalopp och så tog han "dressyrsteg" enligt mig då ;) Åsså gjorde vi om samma sak 5-6 ggr. (asså red fram o tbx. på den lilla "gräsvägen" bakom Dennis's(?)hus åsså till vägen mot mikkiz (men där skrittade jag för en släpvagn var ivägen.) sen så travade jag han ett/halvt varv åsså skrittade jag till "Dåbobacken"/vid vägen in till mot Amanda L's hus åsså tbx. på vögeb kom en bil och jag var i högsta beredskap att ta reg.nrt. men det var fel person/bil.. så jag sket i't å skritta hem :) Väl inne i stallet (hade redan gått ner 1 vända å tbx. där redan så Therese hade sett mig 1gg redan åsså hade hon hejjat :Ö) så fick VI beröm... Ååh vad jag är/känner mig FETT entuiastisk mot fredag :D:D + och det är ett STORT + JAG HAR KÖPT EN RIDVÄST ;D Så nu jävlar blire rida av UTAN fruktan! HAHAHA MOHAHAHAHAHAHAAAAAAAAA :Ö <3 Närå, men nu kanske det blir lite hårdare pass med hnm. ist<3 :) Så som Therese sa citat " Du måste planera dina ridvägar bättre så det inte händer nått OCH lugna ner dig (kvinna*antudan* :Ö<3) Så HAHAHAHA<3 Nu så :D OCH det har jag med <--------- *fast uppåt då* <3
MENNU ska jag SKYNDA duscha å sova ;D pusshej<3

C U MAYBY TOMMORROW o.O' (A) HAHA <3 :Ö xP xD SARA NU JÄVLAR FÅR DU EN BRA JULKLAPP o.O''''' :Ö <3 (H)


P&K<33

//NessaOlsson<333

P.S
ULLARED IS THE S H I T !!!!!!!!!! KOLLAAAAAAA o.O' :) pusshej(A) <3 :D <3333
D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar