Yeesssh!

tisdag 8 december 2009

Rida / Hoppa

Skolan sög.. fast det enda som var bra är att jag å Sara ek har bildat en smartis klubb ;) Viii ägeeeeeeeeer<3 bara för att vi fick MVG i NO:n ;) Fett nice :Ö Så sen nu blire bytaom sova tre min. å sen dra till stallet... vi ska väl hoppa bana eftersom hon sa det (Jessica) så så äre ;) Saknar Frida! MÅSTE va med henne... Men nu blire ige mer inlägg på ett tag skulle jag kunna tro eftersom imorron äre dansupvisningar 3ggr. på en dag -.-' INGE taggad längre -.-' SUUUCK -.-ä men skitsamma... Linda å hennes farsa Björn hämtar upp mig vid 8 imorron (så jag MÅSTE vara klar) å sen har jag tandläkartid... Så det är 2 visng. på morgonen, tandläkarn' å sen ännu en till vid halv sju -.-' så sen på torsdag så minns jag inte men nått vare.... viktigt tror jag men aja.. åsså har jag säääker INTE lust eftersom jag slutar sent! :@ halv 4 -.-' får fan GÅ hem med ficklampa -.-' :@ dansgenreet gick bra igår.. hjälpte natalie mot den sista typ "20 min." så höll jag reda på papprena hon hade osv.. å ropade upp dansgrp. åt henne osvosv... MEN NU ska jag sova BYE!

P.S.
På fredag blire BULLEN :D:D:D <3333
Å IKV. HOPPNING o.O' :D:D:D PUSSHEJ<3
D.S


P&K<33

//NessaOlsson<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar