Yeesssh!

tisdag 15 december 2009

20 Inlägget idag ;D

Idag var det skola, hade kul :) Vi kolla på typ 9C's cafe' åsså vidare.. sen när jag kom hem så gosade jag lite med Loke (hunden) å sen tog jag han på en RIKTIGT lång promenad i ca 1½ h ;D han blev överlycklig. åsså på hemvägen (från skolan) så ramlade jag på höften -.-' Idag på ridningen så red i bana å hoppade studs.. Haha, Jessica fick damp på mig för jag "föreslog" en bana :Ö Men sen så bet Nicco Sara när hon skulle hjälpa Mathilda med hnm. åsså börja hon blöda osv... :P stackarn.. så jag höll på x-tra med Nicco så nu har vi iaf respekt för varann å han ska INTE bitas ngt mer mot mig iaf.. elr INTE försöka (han har aldrig lyckats).. Sen så fick jag Shakira i harmoni när jag skulle värma upp nah<3 Älska hästen ngt. elr o.O' :O?! Hah, så aah... Men Tage var älskvärd och på lörd. äre hoppning ;D Kuligt ska tävla i 60/50 :P så aah. kuligt värre ;D JULLOV Å JULKUL :Ö HAHA AAH! :D Ö::Ö :);D;D;D

P&K

//NessaOlsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar