Yeesssh!

måndag 21 december 2009

Oh yeah! (H)

Sovit hos Malin sen i lördags. Sen på sön. stack vi till hennes foderhäst Pärla åsså red vi 2 o 2. Skitaskojj<3 Finfina Pärla var super gullig tötsöt (A)Busehäst<3Sen idag (måndag) red vi Bullen, han var SÅ JÄVLA DUKTIG!!!!!!!!!!! :D Fattar inte o.O' men sen i stallet skrek jag på han för han var HELT hispig (för han fick inge ordentlig "avskrittning"? åsså hade vi typ "precis" galopperat :Ö nä men 5-10 tidigare iaf) så fick man smiska hnm. lite på bogen så chilla han lite å blev typ liite lugnare iaf :Ö Haha, men skitsamma iaf. sen åkte jag å malin hem till mig sen drog jag å pappa å köpte julklappar medans mamma å malin käka klart åsså fick jag ett par örhängen (A) så mina julklappar är klar från pappa också men men :Ö får väl lite pengar senare.. :Ö IAF så nu har jag å malin suttit hä vid datorn i f*n 206395211111111111100000000000 år :Ö såå ahh x'D BTW!!!!!!!! VI BADA BUBBELBADKAR o.O' :O HAHAH :Ö IAF. NU! sa vi kolla på narnia så BYEBYE SUUUCCKKKKEEEEEERRRRRRSSSS!
Skojja bah :Ö <3 ÄLSKA er läsareeeeeeee<3 *så länge ni inte är :O :OOO!!!!!!!* 'misstänksam* *MOHAHAHHA EVIIIL LAUGHTER HÖHÖÖÖÖÖÖÖÖÖHÖÖÖÖÖÖÖ*<3

P&K<33

//NessaOlssooooooooooon o.O'<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar